Aktualności

Certyfikat Jakość Roku 2015

Certyfikat Jakość Roku 2015

Jednakowo oznakowana flota taksówek, maksymalnie dwuletnie auta spełniające restrykcyjne normy emisji spalin, innowacyjny system informatyczny do zarządzania ruchem taksówek oraz wszystkimi procesami w firmie, unikatowy na rynku model biznesowy -  głównie za te rozwiązania firma EcoCar S.A., jako jedyna w branży, została wyróżniona europejskim certyfikatem Jakość Roku, przyznanym podczas Europejskiego Kongresu Jakości. 

Europejski Kongres Jakości organizowany jest w Polsce przez Fundację Qualitas już po raz drugi. Celem wydarzenia jest wymiana poglądów, wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami świata biznesu, organizacjami i jednostkami naukowo-badawczymi z Polski i Europy reprezentującymi najwyższe standardy jakości. Podczas tegorocznej edycji odbyło się aż 10 paneli dyskusyjnych na temat jakości, biznesu i dążenia do stałego podnoszenia poziomu oferowanych produktów i usług. Wśród gości specjalnych znaleźli się m.in. dr Eric Janssens, dyrektor generalny European Organization for Quality z siedzibą w Brukseli; prof. Andrzej Blikle, autor książki „Doktryna Jakości” oraz dr.mag. Anni Koubek, Quality Austria.

Podczas Kongresu, który odbył się 17 marca 2016 r. w Hotelu Radisson Blu Centrum w Warszawie, rozdane zostały certyfikaty Jakość Roku za produkty, usługi, innowacje oraz aspekty ekologiczne firm. Wyróżnieni przez Kapitułę Programu Jakość Roku zostali przedsiębiorcy, którzy z sukcesem prowadzą jakościową działalność biznesową na terenie Polski.

Certyfikat Jakości w kategorii Ekologia został przyznany EcoCar – firmie, która od trzech lat świadczy najwyższej jakości usługi taxi w Warszawie, a od 2015 roku również we Wrocławiu i w Trójmieście. Spółka EcoCar posiada własną, jednakowo oznakowaną flotę ekologicznych, maksymalnie 2-letnich i w większości hybrydowych aut.Obsługa wszystkich zleceń odbywa się za pomocą autorskiego systemu logistycznego, stale monitorującego rozmieszczenie taksówek oraz przebieg kursów. System dobiera optymalną trasę do klienta, co wpływa na ograniczenie emisji dwutlenku węgla i minimalizowanie eksploatacji pojazdów. Klienci mogą monitorować trasę taksówki on-line, a także śledzić historię swoich zamówień. W pełni elektroniczny system rozliczeń bezgotówkowych z firmami oraz identyfikacja klienta na podstawie numeru telefonu pozwala wyeliminować produkcję kart plastikowych i voucherów papierowych.

Jesteśmy zaszczyceni, że nasza firma została doceniona przez Kapitułę Konkursu - powiedziała po odebraniu statuetki Aneta Ogrodniczek, Prezes Zarządu EcoCar S.A.. Spółka od początku swojego istnienia tworzy i realizuje strategię rozwoju najbardziej innowacyjnej firmy taksówkowej w Polsce. Udowadniamy, że w usługach taxi można wdrażać wysokie standardy i dobre praktyki biznesowe, kierując się jednocześnie troską o ekologię. Mamy nadzieję, że będziemy inspiracją dla innych firm taksówkowych, a jakość usług w naszej branży będzie z każdym rokiem coraz wyższa – dodaje Prezes EcoCar S.A..

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli: Marszałek Województwa Mazowieckiego, Prezydent Miasta St. Warszawy, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskie Centrum Akredytacji, Polski Komitet Normalizacyjny oraz European Organization for Quality z siedzibą w Brukseli.


<< powrót