ecocar telefon
Usługi

Aplikacja mobilna

  

 

 

ZOBACZ REGULAMIN PROGRAMU ECORABATY

 

Najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mobilnej EcoCar.

I. Ogólne:

  1. Co oznacza ikona z samochodem w aplikacji?

    Ikona samochodu na mapie symbolizuje położenie konkretnej taksówki.

  2. Jakie są wymagania sprzętowe dla aplikacji EcoCar?

    Aplikacja działa na wszystkich urządzeniach wyposażonych w system iOS 6.0 lub nowszy jak również Android. Do poprawnego działania wymagany jest dostęp do modułu GPS.

II. Funkcje aplikacji:

  1. Jakie funkcje zawiera aplikacja EcoCar?

    Aplikacja posiada funkcję zamówienia taksówki z możliwością wyboru kierowcy, z którym będzie się jechało. Każdy kierowca ma swoją fotografię widoczną w aplikacji.

  2. Co to są „Opcje dodatkowe”?

    Opcje dodatkowe pozwalają na podanie szczegółowych informacji o rodzaju zamawianej taksówki, np. chęć przewiezienia dziecka bądź zwierzęcia, wybór większego auta (bus, kombi).

  3. Jak wybrać kierowcę?

    Należy wybrać pole ze zdjęciem kierowcy. 

  4. Czy mogę zmienić wybranego kierowcę?

    Tak, możesz wrócić do poprzedniego ekranu i ponownie wyszukać taksówkę i wybrać kierowcę. 

III. Zamawianie taksówki:

  1. Jak zamówić taksówkę przez aplikację?

    Są trzy możliwości złożenia zamówienia. Pierwsza: należy wybrać adres (aktualny, w którym się znajdujemy lub go zmienić) i użyć opcji „Zamów teraz”, a następnie przejść przez kolejne okna, wybierając Opcje dodatkowe oraz Kierowcę. Druga oraz trzecia: wybierając adres w swoim profilu, w zakładce Moje adresy lub Moje trasy i przejść prze kolejne okna zamówienia.

  2. Jak wprowadzić adres w aplikacji?

    Po uruchomieniu aplikacji pojawia się mapa oraz pole z adresem, w którym aktualnie się znajdujesz. Jeżeli taksówka ma podjechać w inne miejsce, możesz edytować adres odbioru w tym polu

  3. Czy przez aplikację mogę zamówić więcej niż jedną taksówkę?

    Tak, aplikacja pozwala na zamówienie maksymalnie pięciu taksówek. Jeśli chcesz zamówić więcej, zadzwoń pod numer 123456789.

  4. Czy przez aplikację mogę zamówić taksówkę z fotelikiem dziecięcym?

    Tak, jest taka możliwość w „Opcjach dodatkowych”.

  5. Czy mogę odwołać zamówiony kurs przez aplikację?

    Tak, wystarczy dotknąć przycisku „Anuluj”.

IV. Opłaty:

  1. Czy korzystanie z aplikacji EcoCar jest płatne?

    Nie, aplikacja jest całkowicie darmowa.

  2. Czy przez aplikację mogę zamówić kurs z opcją płatności kartą?

    Tak, każdy samochód wyposażony jest w terminal do płatności bezgotówkowych.

  3. Czy przez aplikację mogę zapłacić za kurs?

    Nie, na tę chwilę taka opcja jest niemożliwa.